Accedere
Elenco delle quotazioni
Carrello
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
43,99 47,95 IVA inclusa
Inviami un'offertaAggiungere alla lista dei desideri
Boeken en licenties 5 werkdagen levertijd
Condividi tramite WhatsApp
 
Aggiungi ai preferiti
  • Descrizione dell'articolo e specifiche
  • Documenti
  • Domande frequenti

Codice a barre

Descrizione dell'articolo

  • Focust op het operationele deel van sales;
  • toegankelijk en helder geschreven;
  • speciaal gericht op de individuele verkoopmedewerker.

Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement en maakt het verkoopproces inzichtelijk. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen. Het boek gaat uit van verkoop als een cyclisch proces en behandelt zowel de interne verkoopcyclus als de externe verkoopcyclus. Alle procesfasen komen aan bod, van analyse en forecasting tot orderrealisatie en klantbehoud.

In deze vernieuwde derde editie van Operationele Verkoopcyclus zijn de praktijkvoorbeelden volledig geactualiseerd. Daarnaast zijn de teksten over online marketing en sales geüpdatet aan de hand van de laatste ontwikkelingen op dit terrein. Ook zijn in deze nieuwe editie leerdoelen toegevoegd.

Operationele Verkoopcyclus is zeer geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Bedrijfskunde, Ondernemerschap en Retailmanagement en Technische Bedrijfskunde. Het boek is in te zetten vanaf de propedeutische fase.

Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. oefenvragen, voorbeeldformats en figuren en tabellen uit het boek. Voor docenten staan er antwoorden en uitwerkingen, een voorbeeld van een verkoopplan en collegesheets.

Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studiemeister zorgt ervoor dat studenten actiever aan de slag gaan met het studiemateriaal, zodat jij weer toekomt aan verdieping in de les. Het biedt meer flexibiliteit dan het boek; zo kun je als docent het lesmateriaal op maat samenstellen en heb je als student meer keuzemogelijkheden in hoe je het liefst wilt studeren. Doordat het studiemateriaal beter aansluit bij de student, gaan zij er actief mee aan de slag.


Over de auteur

Drs. René van Hoften studeerde sociologie en economie aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Hij was werkzaam als marketingmanager in de non-profitsector en accountmanager in de onderwijsmarkt. Ook gaf hij het vak marketingmanagement aan de Radboud Universiteit en marketingmanagement, salesmanagement en reclamepsychologie aan HAN University of Applied Sciences (voorheen Hogeschool Arnhem Nijmegen).

Specifiche

VerschijningsvormBoek
Verschijningsjaar2021
Druk3
MarchioNoordhoff
CategoriaMarketing
Codice EAN9789001298760
Codice articolo9789001298760
ConfezioneStuk

Fare una domanda su questo articolo

Carrello

Elenco delle quotazioni

Cancella filtri

Filtro

&nspb;

Annulla
Conferma