Login
Angebotsliste
Warenkorb

Basisboek data driven marketing

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
47,66 Exkl. MwSt zzgl. Versandkosten 51,95 Inkl. MwSt
Angebot anfragenAuf den Wunschzettel
Contactgegevens
Boeken en licenties 5 werkdagen levertijd
Teilen mit WhatsApp
 
Zu Favoriten hinzufügen
  • Persoonlijke service
  • Grootste assortiment
  • Productkennis
  • Showroom en fysieke winkel
  • Hoge klantwaardering
  • Artikel Beschreibung & Spezifikationen
  • Dokumente
  • Stellen Sie eine Frage

Barcode

Artikel Beschreibung

  • Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;
  • behandelt alle facetten van data driven marketing;
  • aandacht voor online én offline marketing.

Let op: Basisboek data driven marketing is de nieuwe titel van Basisboek digital analytics!

Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de ‘echte’ wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken.

Het toepassen van die data door marketeers is de afgelopen jaren flink toegenomen. Het draait niet alleen meer om metrics en het meten van resultaat; moderne organisaties werken data-gedreven en leren en optimaliseren continu op basis van data om zo de performance te verbeteren.

De tweede editie van dit boek heeft dan ook een nieuwe titel gekregen: Basisboek data driven marketing. Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Nieuw is dat het boek meer aandacht besteed aan een sterke toepassing in de praktijk. Zowel vanuit de organisatie (Hoe word je een data-gedreven organisatie wordt? Wat vraagt dat van de cultuur en de mensen?) als vanuit de marketeer (Hoe pas je data-gedreven werken toe in je marketingwerkzaamheden?). Het boek bereikt dit aan de hand van voorbeelden, nieuwe modellen en stappenplannen. Naast analytische vaardigheden is er in de nieuwe druk ook aandacht voor de 'zachte' kant (hoe ga je om met data & metrics?) en statistiek.

Doelgroep

Basisboek data driven marketing is gericht op communicatie- en marketinggerichte opleidingen in het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer waardevol voor professionals die met datagedreven marketing aan de slag gaan.

Digitaal materiaal

Studenten vinden op Hoger onderwijs online toetsen. Voor docenten staan er cases + uitwerkingen en PowerPoints.

Over de auteur

Danny Oosterveer is een allround digital marketeer die zijn voorliefde voor de creatieve kant van marketing combineert met een passie voor data. Hij adviseert bedrijven over de inzet van digital marketing, verzorgt trainingen en is een veelgevraagde spreker op congressen, waarbij zijn focus ligt op contentmarketing, digital analytics, advertising, zoekmachineoptimalisatie, webontwikkeling en social media marketing. Als schrijver en blogger is Danny Oosterveer actief voor MarketingfactsThe Next WebFrankwatchingEmerceSportNext en TravelNext.

Spezifikationen

VerschijningsvormBoek
Verschijningsjaar2023
Druk2
MarkeNoordhoff
KategorieMarketing
GTIN9789001078485
Artikelnummer9789001078485
VerpackungStuk

Stellen Sie eine Frage zu diesem Produkt

Warenkorb

Angebotsliste

Filter löschen

Filter

&nspb;

Stornieren
Bestätigen