Login
Angebotsliste
Warenkorb
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
77,94 Exkl. MwSt zzgl. Versandkosten 84,95 Inkl. MwSt
Angebot anfragenAuf den Wunschzettel
Contactgegevens
Boeken en licenties 5 werkdagen levertijd
Teilen mit WhatsApp
 
Zu Favoriten hinzufügen
  • Persoonlijke service
  • Grootste assortiment
  • Productkennis
  • Showroom en fysieke winkel
  • Hoge klantwaardering
  • Artikel Beschreibung & Spezifikationen
  • Dokumente
  • Stellen Sie eine Frage

Barcode

Artikel Beschreibung

  • Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing;
  • uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
  • met veel extra online ondersteuning.

Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld zijn bijvoorbeeld contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Daarnaast is er in het boek ruime aandacht voor de interactie tussen organisaties, netwerken en samenwerking. Ook komen nieuwe vormen van aanbesteding aan bod, zoals Performance Based Contracting (PBC) en Best Value Procurement (BVP).

Deze vernieuwde, zevende editie van Business marketing gaat uitgebreid in op de invloed die de coronacrisis en digitalisering hebben gehad op de B2B-praktijk. Zo wordt beschreven hoe de crisis de communicatie en het verkoop- en relatiemanagement van bedrijven en organisaties heeft veranderd. Nieuwe ontwikkelingen zorgen voor ongekende mogelijkheden om contacten te onderhouden met (potentiële) klanten. Deze zevende editie gaat in op wat o.a. data science en machine learning voor business marketing kunnen betekenen. Andere nieuwe onderwerpen die aan bod komen zijn ‘servitization’, ‘green marketing’, ‘traceability’ en prestatiegericht inkopen.

Dit boek is geschikt voor cursussen op het gebied van business marketing binnen technische en economische hbo-opleidingen. Ook is het geschikt voor universitaire opleidingen waarbinnen aandacht is voor business marketing, zoals Technische Bedrijfskunde en Bedrijfseconomie. Daarnaast is het boek bruikbaar in het kader van NIMA Business marketing Examens.

Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. oefentoetsen, opdrachten en praktijkcases. Voor docenten staan er uitwerkingen, PowerPoints (met figuren en tabelle) en collegesheets.

Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studiemeister zorgt ervoor dat studenten actiever aan de slag gaan met het studiemateriaal, zodat jij weer toekomt aan verdieping in de les. Het biedt meer flexibiliteit dan het boek; zo kun je als docent het lesmateriaal op maat samenstellen en heb je als student meer keuzemogelijkheden in hoe je het liefst wilt studeren. Doordat het studiemateriaal beter aansluit bij de student, gaan zij er actief mee aan de slag.

 

Spezifikationen

VerschijningsvormBoek
Verschijningsjaar2022
Druk7
MarkeNoordhoff
KategorieMarketing
GTIN9789001298678
Artikelnummer9789001298678
VerpackungStuk

Stellen Sie eine Frage zu diesem Produkt

Warenkorb

Angebotsliste

Filter löschen

Filter

&nspb;

Stornieren
Bestätigen