Login
Angebotsliste
Warenkorb

Essentie van dienstenmarketingmanagement

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
55,00 Exkl. MwSt zzgl. Versandkosten 59,95 Inkl. MwSt
Angebot anfragenAuf den Wunschzettel
Contactgegevens
Boeken en licenties 5 werkdagen levertijd
Teilen mit WhatsApp
 
Zu Favoriten hinzufügen
  • Persoonlijke service
  • Grootste assortiment
  • Productkennis
  • Showroom en fysieke winkel
  • Hoge klantwaardering
  • Artikel Beschreibung & Spezifikationen
  • Dokumente
  • Stellen Sie eine Frage

Barcode

Artikel Beschreibung

  • Compact en toch zeer compleet;
  • veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;
  • handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch en overzichtelijk handboek. Compact, maar desondanks zeer compleet.

Horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media!) – het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Grondige kennis van dienstenmarketing is daarbij onmisbaar. Dit boek is een onmisbare vraagbaak bij het verwerven van die kennis.

Deze nieuwe, derde editie van Essentie van Dienstenmarketingmanagement is geheel geactualiseerd en biedt ook nu weer veel voorbeelden uit dit dynamische vakgebied, evenals praktische invalshoeken, zonder te verzanden in complexe overwegingen. Aan de vertrouwde, compacte benadering van de materie wordt vastgehouden. Daarnaast volgt de opzet van het boek nu een logische driedeling: inleiding, theorie, uitvoering. Hiermee kan de lezer direct aan de slag voor een dienstverlenende organisatie.

Essentie van dienstenmarketingmanagement is met name geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, Facility Management en Small Business & Retailmanagement. Maar ook binnen het Hotelonderwijs of voor opleidingen als Recreatie & Toerisme of Media & Entertainment kan het uitstekend worden gebruikt. Inzetbaar vanaf de propedeusefase.

Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsvragen. Voor docenten staan er collegesheets en cases.

Spezifikationen

VerschijningsvormBoek
Verschijningsjaar2021
Druk3
MarkeNoordhoff
KategorieMarketing
GTIN9789001749927
Artikelnummer9789001749927
VerpackungStuk

Stellen Sie eine Frage zu diesem Produkt

Warenkorb

Angebotsliste

Filter löschen

Filter

&nspb;

Stornieren
Bestätigen